kivisever
morgibibisey:

bunlarhepmukadderat:

rbyapanhatun:

everyoneshit:

burasineresiamk:

bursacocuyuzhany:

blacksspirit:

sikimsonikinsanlarr:

Slmnalykm hocam slmnalykm

Aldlfkjdj lan cesarete bak

böyle okul vardıda biz okumadık hamına sokayım

HOCAM ARKADAŞIMIZ TUMBLRDA DOLAŞIYOOOOO.

hoocam arkadaş  okula bilgisayar getirmiş

hocam arkadaş el hareketi çekiyooo

Hocam burda arkdasin agzina sictilar akdbakak


Sınıfın yarısı ruhlar aleminde zaten sjsgslsjs

morgibibisey:

bunlarhepmukadderat:

rbyapanhatun:

everyoneshit:

burasineresiamk:

bursacocuyuzhany:

blacksspirit:

sikimsonikinsanlarr:

Slmnalykm hocam slmnalykm

Aldlfkjdj lan cesarete bak

böyle okul vardıda biz okumadık hamına sokayım

HOCAM ARKADAŞIMIZ TUMBLRDA DOLAŞIYOOOOO.

hoocam arkadaş  okula bilgisayar getirmiş

hocam arkadaş el hareketi çekiyooo

Hocam burda arkdasin agzina sictilar akdbakak

Sınıfın yarısı ruhlar aleminde zaten sjsgslsjs

tembelbirkiz

seninlegokyuzuolalim:

Bu fotoğrafları ön yargılarınızdan kurtulmanız için arayıp buldum. Eminim bir çoğunuz türbanlı birisi görünce “yobaz” “tayyibin köpeği” “geri kafalı” gibi tepkiler veriyorsunuz. Benim annem de kapalı, ama Atatürk’e saygısı ve sevgisi sonsuz olan bir kadın. Kafasındaki türbanın fikirlerini örtmesine izin vermeyen güzel kadınlar da var, unutmayın.

barisgultekin

Her soru 10 puan süreniz baş-la-dı.

  • 1. Şu ana kadar birinden duyduğun en hoş iltifat neydi ?
  • 2. Başkalarına kendinden bahsederken en çok hangi özelliğini översin ?
  • 3. Sence mutluluk sadece iyi anılarla mı olur yoksa hüzünlü anılarında da mutlu olur musun ?
  • 4. Seni hayatta tutan şeyler ne ?
  • 5. Seni mutlu eden 5 şey veya seni üzen 5 şey neler ?
  • 6. Yol ortasında hiç ; 'dur , şunu kesin izlemem gerek' dediğin bir olay oldu mu hiç ?
  • 7. Hayatında geçirdiğin en kötü ya da en iyi gününden bahseder misin ?
  • 8. En sevdiğin mevsim hangisi ?
  • 9. Favori şiir , kitap veya söz ?
  • 10. En son öptüğün insanı ne kadar çok seviyorsun ?
  • 11. Favori bir söz yazarın var mı ?
  • 12. Yalnızken en çok ne yapmaktan hoşlanırsın ?
  • 13. 'Kesinlikle yemem yasak' dediğin bir yiyecek var mı ?
  • 14. Arkadaşlarınlayken en çok neler yapmaktan hoşlanırsın ?
  • 15. Aşık olduğun erkek/kız 'ın en çok hangi yönünü çok seviyorsun ?
  • 16. Kendinle ilgili en çok hangi karakteristik özelliğini çok seviyorsun ?
  • 17. En sevdiğin şarkı nedir ? İlk duyduğunda neler hissettiğini hatırlıyor musun ?
  • 18. Sıradan (doğal) bir yaşamın mı var ?
  • 19. En sevdiğin içecek ?
  • 20. Hangi lisan (dil) kulağına daha bir hoş geliyor ?
  • 21. Herhangi bir tiyatro veya konsere gittin mi ? En çok hangisini sevdin ?
  • 22. Gün içerisinde en çok hangi saatte eğleniyosun ?
  • 23. 'Eee ?' sorusu canını çok sıkar mı ?
  • 24. Kendini bir kaç cümlede kısaca anlatabilir misin?
  • 25. Karşı cinste hoş bulduğun ; 'tamam bu varsa olur işte' dediğin bir özellik var mı (dış görünüş veya karakteristik) ?
  • 26. Köşe yazılarında yazılan ; erkek veya kadınla ilgili dedikodulara inanır mısın ?
  • 27. Erkekle kadın arasındaki fark nedir sence ?
  • 28. Karşı cinste en nefret ettiğin karakteristik özellik nedir ?
  • 29. Karşı cinste , dış görünüşünde en nefret ettiğin şey nedir ?
  • 30. Alay konusu olmak nasıl hissettirir ?
  • 31. Seni ne çileden çıkarır ?
  • 32. Duyduğun her his tatmin edici geliyor mu ?
  • 33. Nefret duyduğun herhangi bir his geliyor mu aklına ? (utanç , hüzün , hayal kırıklığı vs...)
  • 34. Evlendiğin zaman eşinle beraber 'bunu yapmazsam kesin rahat edemem' dediğin bir şey var mı ?
  • 35. En çok hangi dizileri seyredersin ?
  • 36. Favori filmin ?
  • 37. Başından hiç 'senaryosunu yazsam oscar alırım' dediğin bir olay geçti mi ?
  • 38. Sinemada seni ne rahatsız edebilir ?
  • 39. Plajda seni ne rahatsız edebilir ?
  • 40. Kaç çocuk istiyorsun ?
  • 41. Evleniceğin erkek/kadın 'ın hayali görüntüsü aklındaysa anlatabilir misin ?
  • 42. Psikolojik bir rahatsızlığın var mı ? (aşırı stres , şizofreni , homofobik , kapalı yer korkusu vs...)
  • 43. Kadınlar kendilerini güldüren erkeklerden hoşlanır lafına inanıyor musun ?
  • 44. Erkeklerin yalnızca dış görünüşle ilgilendiklerine inanıyor musun ?
  • 45. Terkedilmek sana nasıl hissettiriyor ? Terketmek sana nasıl hissettiriyor ?
  • 46. İçinden hiç ; 'ben bu piçi arabayla ezerim amk' diye geçirdiğin bir öğretmenin var mı ?
  • 47. Duyduğun en komik iltifat ?
  • 48. Duyduğun en acı verici söz ? Kimdendi ?
  • 49. 'Hayatım boyunca kimi üzersem üzeyim fakat ben bu insanı kırmaktan çok korkuyorum' dediğin birisi var mı ?
  • 50. Seni özel yapan şey ne ?
  • 51. Erkek dediğin , sevdiği kadına oje süremez mi ?
  • 52. Dudakların da bir bekareti olduğuna inanıyor musun ?
  • 53. En sevdiğin ders ? ('Boş' deme sakın -_-)
  • 54. Burcun ne ?
  • 55. Hangi burç sana daha yakın geliyor ? (hissi açıdan) Ve neden ?
  • 56. Egoist ne demek ?
  • 57. Mastürbasyon yapar mısın ?
  • 58. Vücudunda ben var mı ? Nerede ?
  • 59. Kafa dağıttığın veya 'ben burdayken daha pozitif düşünebiliyorum' dediğin bir yer var mı ? Varsa neresi ?
  • 60. Küfürbaz mısındır ?
  • 61. Erkeklerin beyninin %90'ının 'sex' ten ibaret olduğuna inanıyor musun ? (yok daha memeler -_-)
  • 62. Sence kadınlar regl olmayı çok mu abartıyolar ?
  • 63. İnsanların garipsediği bir alışkanlığın var mı ?
  • 64. Sabrın ve anlayışın nereye kadar ?
  • 65. Doğum gününde veya özel bir günde aldığın en güzel hediye ?
  • 66. Zombi mi , vampir mi yoksa kurtadam mı ?
  • 67. Odanı en çok nelerle süslersin ? (poster vs...)
  • 68. Telefonunun marka - modeli ?
  • 69. İnternetten alışveriş yapar mısın ?
  • 70. Güven hissi veren biri ? (kardeşin , sevgilin , akraban vs... ismiyle beraber)
  • 71. Günlük tutuyor musun ?
  • 72. Rüya günlüğü tutuyor musun ?
  • 73. 'Şu arkadaşım yatıya gelse de yalnız uyumasam , beraber vakit geçirsek' dediğin bir arkadaşın var mı ?
  • 74. Yeni bir ortama girdiğin zaman 'gizemli - ciddi' bir hava mı takınırsın yoksa 'neşeli - konuşkan' mı ?
  • 75. Gitmesi sana çok koyan biri oldu mu ?
  • 76. Keşke evlensek dediğin bir tanıdığın var mı ? (ismiyle beraber)
  • 77. Birine yaptığın en kötü eşek şakası ?
  • 78. Hangi birliktelik seni çok pişman etti ?
  • 79. Öküz diye andığın bir tanıdığın ? (ismiyle beraber)
  • 80. Eski sevgilinle yaşadığın , seni çok mutlu eden bir anından bahseder misin ?
  • 81. Kaç sevgilin oldu ?
  • 82. Daha önce porno izledin mi ? (Dürüst cevap ver : D)
  • 83. Kısa balık etli mi yoksa uzun sıska mı ?
  • 84. Yaşadığın hangi olaydan sonra mutlu günlerin bir daha hiç gelmeyeceği hissine kapıldın ?
  • 85. İlkokul aşkının adı ?
  • 86. Egoist mekanı dediğin bir sosyal paylaşım sitesi var mı ?
  • 87. Aşırı egoist dediğin bir arkadaşın var mı ? (ismiyle beraber)
  • 88. Aşık olduğun bir ünlü var mı ?
  • 89. Utanç dolu bir anın ?
  • 90. Kaç kitap okudun ? (isimleriyle beraber)
  • 91. Hogwarts'ta okuyo olsan , 17 yaşını doldurmuş olsan , okul dışında ilk hangi büyüyü kullanırsın ?
  • 92. Şu ana kadarki bütün sevgililerinin isimleri ?
  • 93. Eski sevgiliyle tekrar çıkmanın kötü bir tarafı var mı sence ?
  • 94. 'Ne buluyolar birbirlerinde' diye tiplerden misin yoksa 'Aşkın yaşı , tipi yoktur' diyenlerden mi ?
  • 95. Önemli olan iç güzelliktir lafı sana saçma mı geliyor ?
  • 96. Bugün hangi yemekleri yedin ?
  • 97. Çocuklarına hangi isimleri koymayı düşünüyorsun ?
  • 98. Soyadım bu kıza yakışır veya soyadı soyadım olsun dediğin bir erkek var mı ?
  • 99. En büyük korkun nedir ? (maddi veya manevi , sana kalmış)
  • 100. 'Kesinlikle mükemmel biri' diye düşündüğün bir kimse var mı ? (ismiyle beraber)